محرومیت از خواب و درد

علی‌رغم این حقیقت که جستجو من برای اله‌ام ستون در ساعت ۳ بامداد روی داد، موضوع محرومیت از خواب را انتخاب کردم، زیرا ساکنان به طور منظم در مورد اختلالات خواب خود به من می‌گفتند. آن‌ها همچنین درد خود را مورد بحث قرار می‌دهند.
اگر چه درد آن‌ها اغلب آن‌ها را در شب نگه می‌دارد، یک مقاله ژانویه ۲۰۱۹ در نیویورک‌تایمز، “چرا نباید خواب را Lose”، می‌گوید که رابطه پیچیده تری بین خواب و درد وجود دارد
علاوه بر این، ” انحراف کوچک در مقدار متوسط خواب از یک روز به فرد دیگر، میزان درد کل روز بعد را پیش‌بینی کرد.”
این تعامل بین خواب و ناراحتی فیزیکی به طور خاص مربوط به افرادی است که در eldercare کار می‌کنند. افزایش استفاده از داروهای درد نه تنها هزینه‌های داروخانه را افزایش می‌دهد بلکه می‌تواند منجر به مشکلات دیگر از جمله یبوست، خواب‌آلودگی روزانه، افزایش ریسک سقوط، احتمال اعتیاد، تعاملات دارویی، مشکلات تنفسی و چیزهای دیگر شود. هر یک از این عوارض می‌تواند به نوبه خود منجر به مشکلات بیشتر شود.
شاید پوشش نقره‌ای در این پیچیدگی‌های قابل‌توجه توجه بیشتری به اختلالات خواب در مراقبت‌های طولانی‌مدت داشته باشد.
من شک دارم که ماهیت مبتنی بر تغییر مراقبت پرستاری، این موضوع را آسان‌تر کند. اگر یک بزرگ با اختلال خواب در خانه بود و مراقبان خود را بیدار نگه می‌داشت، مشکل بزرگی برای خانواده بود. در خانه پرستاری، فراهم کنندگان مراقبت شبانه از هم اکنون بیدار شده‌اند، کارگران روز به محل کار می‌رسند و کارکنان اجرایی به طور مستقیم اثرات خواب آشفته را مشاهده نمی‌کنند. این ساکنان هستند که باید با اختلالات نیمه‌های شب همسالان خود دست و پنجه نرم کنند.
یکی از ساکنان مضطرب و هیجان‌زده می‌تواند بیشتر همسایه‌های خود را بیدار کند. اگر، همانطور که این تحقیق نشان می‌دهد، همه آن افراد احساس ناراحتی بیشتری در روز بعد دارند، این می‌تواند درخواست‌های آن‌ها برای داروهای درد را افزایش دهد. خستگی آن‌ها ممکن است پیشرفت خود را در توان‌بخشی کاهش داده و احتمال کج‌خلقی آن‌ها را افزایش دهد. این شیوع بی‌خوابی، درد و تشدید باید به اندازه scabies یا شپش در نظر گرفته شود.
در حالی که داروی درد کافی برای خواب آرامش‌بخش ضروری است، مقاله تایمز می‌گوید که ممکن است ما بتوانیم با پیدا کردن راه‌های اضافی برای بهبود خواب، نیاز خود به دارو را کاهش دهیم. نویسندگان این مطالعات پیشنهاد می‌کنند که بیمارستان‌ها earplugs و ماسک‌های خواب مانند خطوط هوایی را تحویل می‌دهند.

قبلا راجع به اختلالات خواب نوشته بودم. توصیه‌های بهداشت خواب از آن ستون تکرار می‌شود

  • این انتظار را داشته باشید که کارکنان در خانه‌های ساکنان کار می‌کنند و باید مراقب خواب آن‌ها باشند. این شامل صحبت با صدای آرام، ساکت و خاموش کردن نوره‌ای غیر ضروری بعد از مراقبت شبانه می‌شود.
  • مایعات را در شب محدود کنید، قبل از خواب toileting را محدود بکنید و مراقبت سریع، آرام و آماده در وسط شب را ارائه دهید که احتمال بازگشت ساکنان به خواب را افزایش می‌دهد.
  • بین شیفت‌های خود ارتباط برقرار کنید تا the که زودتر زودتر از خواب بیدار می‌شوند اگر بخواهند زودتر به رختخواب بروند.
  • مدیریت درد را دسته‌بندی کنید، به خصوص اگر در خواب دخالت می‌کند
  • افرادی که دچار مشکل خواب می‌شوند به دلیل اضطراب و یا افسردگی به روان‌شناس مراجعه می‌کنند.
  • سریعا به ساکنان آشفته سفر کنید تا همسایگان خود را بیدار نکنند
  • فعالیت‌های مسالمت‌آمیز شبانه برای بزرگ‌ترها با اختلال خواب مرتبط با زوال عقل مانند مجلات، نقاشی یا موسیقی را بر روی هدفون پیدا کنید.
  • تجهیزات پزشکی پر سر و صدا مانند ماشین‌های اکسیژن با مدل‌های ساکت‌تر را تعویض کنید.
  • roommates را با توجه به عادات خواب و نیازهای شبانه انتخاب کنید.
  • بعد از آن، یک سیاست برای ساعات ساکت ایجاد کنید، بگویید، ساعت ۱۰ بعد از ظهر و نیاز به حجم پایین یا هدفون برای وسایل الکترونیکی بعد از آن داشته باشید.

تیم‌های آموزش برای هم‌کاری بین شیفت‌های خود به گونه‌ای که آن‌ها را شناسایی کرده و به ساکنین که در طول روز در طول روز در خواب هستند کمک می‌کنند تا الگوهای خواب منظم ایجاد کنند.
همانند بسیاری از چالش‌ها در مراقبت بلند مدت، یک مشکل اغلب منجر به دیگری می‌شود. این امر نه تنها در افراد رخ می‌دهد بلکه در تاثیری که هر یک از ساکنان به هم سن و سالان و کارمندان دارد رخ می‌دهد. رفتن به تعاملات درد / خواب می‌تواند نه تنها هزینه‌های داروخانه را کاهش دهد و اثرات جانبی دارو یک فرد ساکن را کاهش دهد، همچنین می‌تواند شیوع کلی واحد را متوقف کند.